Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Χρηστικές πληροφορίες για κινητήρες LOMBARDINI RUGGERINI ACME

Χρηστικές πληροφορίες για κινητήρες LOMBARDINI RUGGERINI ACME

Το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι φθαρμένοι κινητήρες είναι η υπερβολική κατανάλωση λαδιού. Οι εκτεταμένες αλλαγές λαδιού, η ανεπαρκής συντήρηση του φίλτρου αέρα ή η απλή ηλικία (υπερβολικές ώρες λειτουργίας) θα οδηγήσουν τελικά σε "καύση πετρελαίου".

Λευκός καπνός


Ο λευκός καπνός είναι συνήθως ενδεικτικός της κακής καύσης καυσίμου. Σχεδόν όλοι οι παλιοί Ιταλική πετρελαιοκινητήρες θα καπνίζουν λευκό κατά την εκκίνηση. Μόλις ο κύλινδρος φθάσει στη θερμοκρασία καύσης, ο καπνός υποχωρεί. Στις περισσότερες περιπτώσεις είναι λιγότερο από 5 έως 10 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα αν καθαριστεί γρήγορα.

 Εάν ο λευκός καπνός δεν καθαρίζει, σημαίνει κακή καύση. Αιτίες μπορεί να είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα μπεκ ψεκασμού, εσφαλμένος χρονισμός ή φθαρμένοι δακτύλιοι εμβόλου (ελλείψει συμπίεσης). Δεν πρέπει να είναι εκεί και θα πρέπει να διερευνηθεί εάν δεν ξεκαθαρίσει όταν ο κινητήρας είναι ζεστός.

Μαύρος καπνός


Ο μαύρος καπνός είναι ο πιο συνηθισμένος χρωματικός καπνός που φαίνεται από τους πετρελαιοκινητήρες. Υποδεικνύει ανεπαρκή καύση και σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση δεν είναι καλό για τον κινητήρα. Ενώ ο μαύρος καπνός είναι κοινός όταν ο κινητήρας λειτουργεί, δεν πρέπει να είναι μια κοινή εμπειρία. Πιθανές αιτίες μαύρου καπνού είναι:

Πάνω από την τροφοδοσία καυσίμου, βρώμικα ή ελαττωματικά μπεκ ψεκασμού, φραγμένο φίλτρο αέρα ή περιορισμός αέρα (συμπεριλαμβανομένου του κακού ή ελλιπούς turbocharger), λάθος χρονισμό ή βαλβίδες που χρειάζονται ρύθμιση. Πρόσθετες δυνατότητες θα μπορούσαν να είναι οι δακτύλιοι φθοράς, η κακή ποιότητα καυσίμου ή ο άνθρακας.

Blue Smoke


Ο μπλε καπνός καίει λάδι. Ενώ είναι δύσκολο μερικές φορές να καθορίσετε τι βλέπετε με το χρώμα του καπνού, το καίγοντας λάδι είναι σίγουρα γαλαζοπράσινο, όχι λευκό και όχι αρκετά μαύρο. Οι συνήθεις αιτίες του μπλε καπνού εξάτμισης είναι:

Φθαρμένοι, κολλημένοι ή χαλαροί δακτύλιοι (από υπερθέρμανση), φθαρμένα στελέχη / οδηγούς βαλβίδων, φθαρμένα έμβολα (υπερβολικός δακτύλιος προς απόληξη γης)

Ένα κομμάτι της ντίζελ trivia: Ένα πετρέλαιο καύσης diesel πετρελαίου μπορεί να μην καπνίζουν. Εάν ο κινητήρας είναι σφιχτός και έχει υψηλή συμπίεση, ένα πετρέλαιο που λειτουργεί καλά μπορεί να κάψει αρκετό λάδι από το στροφαλοθάλαμο χωρίς να δείχνει μπλε καπνό. Ο λόγος είναι ότι το καύσιμο πετρέλαιο μπορεί να λειτουργήσει ως καύσιμο και εάν ολοκληρωθεί η καύση δεν θα το δείτε ποτέ. Ελέγχετε πάντα το λάδι κινητήρα πριν χρησιμοποιήσετε το τρακτέρ.

Δυνατοί θόρυβοι


Οι ιταλική αερόψυκτοι πετρελαιοκινητήρες είναι δυνατοί (μερικοί λένε ότι είναι ανυπόφοροι). Αν ο κινητήρας σας ακούγεται ξαφνικά διαφορετικός, χτυπάει δυνατά, σταματήστε αμέσως τον κινητήρα. Συνηθισμένα αίτια είναι φθαρμένα ρουλεμάν, ραγισμένο ή σπασμένο έμβολο, σπασμένο δακτύλιο ή σπασμένη βαλβίδα.

Φίλτρα λαδιού και καυσίμου


Τα φίλτρα καυσίμου είναι σχεδιασμένα αντικαθιστούντε σε ετήσια βάση. Τα φίλτρα καυσίμου έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν ένα από τα μέρη ακριβείας ενός κινητήρα ντίζελ, την αντλία έγχυσης καυσίμου. 
Μερικοί άνθρωποι τους ανταλλάσσουν με μικρά φίλτρα λαδιού που δεν είναι καλή ιδέα επειδή τα φίλτρα λαδιού είναι 30 micron και τα φίλτρα καυσίμου είναι 10 micron.Αυτό είναι μια μεγάλη διαφορά, καθώς το φίλτρο των 30 micron δεν εμποδίζει τη διαπερατότητα του νερού. 

Οι κινητήρες ντίζελ είναι ανθεκτικοί, μακράς διαρκείας κινητήρες, αν συντηρούνται. Η επέκταση των διαστημάτων αλλαγής λαδιού ή η μη αλλαγή των φίλτρων είναι ένα σοβαρό, δαπανηρό και κοντόφθαλμο λάθος. Το λάδι και τα φίλτρα πρέπει να αλλάζονται κάθε 100 ώρες χρήσης για να εξασφαλίζεται η αξιοπιστία τους. Δεν είναι ασυνήθιστο για τους πετρελαιοκινητήρες να ''γράφουν'' χιλιάδες ώρες, αν συντηρούνται τακτικά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου